Google Ads
Google Ads to płatny system reklamowy, który pozwala na promocję firmy w wynikach wyszukiwania lub w sieci reklamowej, czyli na stronach odwiedzanych przez użytkowników. Ważne jest, że kampania Google Ads skupia się na płatności za kliknięcie. Co to znaczy? Koszty ponosisz dopiero wtedy, gdy użytkownik kliknie w Twoją reklamę. Samo wyświetlenie jest darmowe.
W jakich miejscach działa Google Ads?
Płatne reklamy Google Ads mogą pojawiać się w kilku miejscach:
- reklama w wynikach wyszukiwania
- reklama na platformie YouTube i Gmail
- reklama produktowa w wynikach wyszukiwania
- reklama w sieci reklamowej
- remarketing
- reklama w aplikacjach
Reklamy mogą wyświetlać się w różnych formach: tekstowych, graficznych, video lub dynamicznych. Dzięki temu system dopasowuje się do każdego typu firmy.
Dlaczego kampania Google Ads jest tak ważna?
Z biegiem lat internet stał się ogromnym źródłem wiedzy i rozrywki. Social media stanowią nieodłączną część życia miliardów ludzi na świecie. Oprócz wiedzy i rozrywki użytkownicy codziennie wyszukują produkty i usługi, z których chcą skorzystać. Kampania Google Ads to idealny system dla przedsiębiorców, którzy pragną pozyskiwać nowych klientów i zwiększać sprzedaż.
Prowadzenie Google Ads pozwala na zwiększenie ruchu na Twojej stronie, a co za tym idzie – zwiększenie liczby klientów. Ogromnym plusem Google Ads jest natychmiastowe działanie. Kampania staje się widoczna od razu po uruchomieniu. Warto jednak pamiętać, że system ten także potrzebuje stałej optymalizacji. Czasem efekty przychodzą już na drugi dzień, a czasem kampania Google Ads potrzebuje około 2-3 miesięcy.
Jak działa Google Ads?
Kampania Google Ads polega na odpowiednim prowadzeniu. Odpowiednia optymalizacja oraz słowa kluczowe pozwalają na wyświetlanie Twoich reklam w wynikach wyszukiwania.
W iSocial zadbamy o dobranie najlepszych i najbardziej efektywnych słów kluczowych, dzięki którym użytkownik zostanie skierowany na Twoją reklamę. Słowa kluczowe są bardzo ważne, gdyż odpowiednie prowadzenie Google Ads skupia się na tych słowach. Gdy użytkownik wpisze w wyszukiwarce dane słowo kluczowe, Google wyświetla dopasowane do niego reklamy.
Kampania Google Ads – jakie są plusy?
Prowadzenie kampanii Google Ads niesie za sobą wiele plusów, które pozwolą rozwinąć Twoją firmę. Są to między innymi:
- Reklamy kierowane: reklamy wyświetlają się osobom, które faktycznie są zainteresowane Twoim produktem lub usługą. Za ich kierunek odpowiadają:
- Słowa kluczowe związane z Twoją firmą. Dzięki nim użytkownik, który wpisze daną frazę w wyszukiwarce odnajdzie to czego szuka.
- Lokalizacja reklamy. Możesz wyświetlać reklamy w różnych miejscach, zwłaszcza tych, które są powiązane z tematem.
- Wiek, lokalizacja i język. Reklamy będą dopasowane do odpowiedniej grupy osób, na podstawie ich wieku, lokalizacji geograficznej i języka jakim się posługują
- Kontrola nad kosztami: Ty decydujesz o kosztach jakie chcesz przeznaczyć na kampanię. Google Ads nie wymaga minimalnego budżetu. Sam określasz koszta miesięczne lub dzienne jakie chcesz przeznaczyć na daną reklamę. Najważniejsze jednak jest to, że koszty naliczane zostają dopiero po kliknięciu w reklamę.
- Kontrola nad efektami: masz pełen nadzór nad ruchami jakie wykonują użytkownicy względem Twoich reklam:
- liczba kliknięć w reklamę
- zakup produktu
- pobranie aplikacji
- złożenie zamówienia w innej formie, niż przez stronę
Kampania Google Ads to także kontrola nad wydatkami i pełen zakres danych na temat zakupów Twoich klientów.
Cele, które osiągniesz dzięki współpracy z iSocial w Google Ads
W iSocial zadbamy o Twoją firmę. Przygotujemy dla Ciebie plan działania, który zoptymalizuje wyniki Twojej sprzedaży.
Prowadzenie Google Ads przez nasz zespół przyniesie wiele efektów, zwłaszcza tych związanych z pozyskiwaniem nowych klientów. Zadbamy o kampanię Google Ads, dopasujemy odpowiednie słowa kluczowe i poprowadzimy reklamy tak, aby trafiały do odpowiedniego grona odbiorców.
Stawiamy na relacje partnerskie, dzięki czemu, tak samo jak Ty, stawiamy na Twoją firmę!