W hotelu Arka Medical Spa w Kołobrzegu byliśmy odpowiedzialni za pomoc w tworzeniu content marketingu.
Nasza strategia content marketingu polegała na tworzeniu i publikowaniu w Social Mediach wartościowych i angażujących treści promujących ofertę hotelu, dzięki którym udało nam się zwiększyć grupę odbiorców, rozpoznawalność firmy oraz sprzedaż.
Dodatkowo nasz zespół zajął się tworzeniem treści w języku niemieckim, pozyskując tym samym większe grono klientów zza granicy.
Pomogliśmy w zdefiniowaniu grupy docelowej, opracowaniu istotnych treści przyciągających uwagę oraz odpowiadających w przejrzysty sposób na potrzeby rozrywki i konkretnych informacji zdefiniowanego odbiorcy, tak aby tworzyć długotrwałe relacje z klientami, stale ich angażować oraz przyciągać nowych.
Przeanalizowaliśmy dotychczasowe działania marketingowe i skutecznie zoptymalizowaliśmy kampanie reklamowe, udostępniane treści oraz konwersje na stronie z wykorzystaniem narzędzi marketingowych.